06 Kasım 2015

Momoko'nun sürprizi



Dün belki de Japonya'daki hayatımın en sürprizli günlerinden biriydi. Şöyle başlayayım anlatmaya. Önceden sözleştiğimiz gibi dün yani perşembe günü Koreli arkadaşım bize gelecekti. Öğleden sonrayı birlikte bizde geçirecektik. Geldi de sohbet muhabbet akşam nasıl oldu anlamadım. Tam kalkmaya yakın zil çaldı. İkimiz de korku dolu gözlerle birbirimiz baktık bir saniye. Çünkü burada maalesef kapı öyle beklenmedik pek çalmaz. Gelecek kişi ile en az bir hafta önce sözleşmiş olunur. Onun dışında postacı çalar kapıyı ondan da genellikle haberim olur. Neyse efenim kapıyı açmaya gittim bir de ne göreym japon arkadaşım gelmiş. İş çıkışı sürpriz yapmış. Gerçekten çok şaşırdım. Çünkü standart bir japon program dışı pek hareket etmez. Mesela biz bu arkadaşlarımızla tatile gitmeye karar verdiğimizde. Tur programı gibi saatli program yapmışlardı. Hep öyleyiz yani. Dolayısıyla ben arkadaşımı kapıda görünce gerçekten çok şaşırdım çok sevindim. Hatta hemen sonra eşimi aradım o da diyor ki emin misin gelen gerçekten Momoko muydu:))))Yani evimde aynı anda iki arkadaşımı birden görmenin mutluluğu çok büyüktü. Çok şükür.




Yaklaşık on gün sonra da Tr'den tatlı bir misafirimiz geliyor eşimin kardeşi. Bizi hareketli günler bekliyor. Tam alıştık buralara kendimize göre çevre edindik şimdi de burası bitiyor. Hem seviniyorum hem biraz içim burkuluyor. Arkadaşlarımdan ayrılacağım için.





Bir de vejeteryanlık mevzusu var kafamda epeydir. Aslında et yememek büyük olay değil benim için
 belki çok saçma gelecek ama sosyalleşmekte sıkıntı yaratır diye düşünüyorum. Yani mesele bir misafirliğe gittik büyük ihtimalle et ana yemek olacaktır. Yememekte o kadar zahmete karşı ayıp ve sivrilik gibi geliyor. Bunu aşabilirsem eti hayatımdan tamamen çıkarmak istiyorum. Ama veganlık çok zor geliyor. Olabilenlere bravo.
mesela bu sandviçteki etleri içinden çıkardım yiyemedim eskiden olsa çok severdim

Geçtiğimiz salı burada tatildi yakınlarda güzel bir park var oraya yürüdük biraz gölet kenarında oturduk çok iyi geldi açık hava. Kış öncesi son sıcak günler. Diğer kalan günlerde spora gittim bu hafta da böyle geçti güzel anlarla. Haftaya görüşürüz:)

8 yorum:

  1. Sanki Festival Filmi başlığı gibi olmuş. Çok merak ediyorum oradaki hayatının günlük ayrıntılarını. Keşke daha sık yazsan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha:) İsimleri çok tatlı geliyor kulağa ondandır belki, çok teşekkür ederim. En azından haftada bir yazacağım artık kesin kararım. Sevgiler:)

      Sil
  2. Haftada bir yazıları ben de merakla bekliyorum, ne tatlı bir sürpriz olmuş Mokoko :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzeldi:) Teşekkür ederim, Kocaman sevgiler:)

      Sil
  3. Vejetaryenlik zor :/ Bizim evde var bi' tane, ordan biliyorum :)))
    Şahsen, kırmızı eti, tavuk ve hindi etini aramasam bile canımın balık veya deniz ürünleri çorbası gibi şeyleri çektiği çok oluyor :/
    Veganlık zaten uzaylı olmakla eşdeğer benim için, peynir yiyemezsem ölürüm herhalde :)))
    Sana kolaylıklar diliyorum, umarım başarırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya eşin vejetaryen mi ne güzel , zor olduğunu bildiğim için çok düşünüyorum. Bir gün mutlaka ama ne zaman. Veganlıksa dediğin gibi çok çok zor. Bence çok hamarat olmak lazım. Çünkü çoğu şeyi kendin hazırlamalısın. Ermeni orucu o şekilde tutuluyor. Hiçbir hayvansal ürün yok. Sağol Ellam, öperim:)

      Sil
  4. Vejataryanlık aslında zor değil :) Yemek düzeninizde biraz değişikliklerle yavaş yavaş ona doğru kan alize etmek diye adlandırırım. En önemlisi gerçekten kafanızda bunu istiyor musunuz :) Yorumunuza sağlık güzel bir paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok zor gelmiyor artık ama şimdi de sağlık nedeniyle yemem gerekiyor. Teşekkür ederim yorumunuz için:)

      Sil