13 Nisan 2012

Bu haftanın özeti

Festival keyfimize nazar değdi maalesef bir çok biletimiz olmasına rağmen sevgilimin bu pazartesi Japonya'ya gidecek olmasından dolayı acayip yoğun bir hafta geçiriyoruz.Haftanın ilk günleri o tarafa bayram ziyaretleri bu tarafa allahaısmarladık ziyaretleri ile geçti.Diğer iki gün de G.in makale yazmasıyla.Bu akşama yine bir bayram ziyareti bizi bekliyor.Mesela yarın akşama da Şark Dişçi'sine biletimiz var ki o kadar zor bulduk gidip gidemeyeceğimiz hala meçhul:)Bu arada durmadım evde iki tane film izledim biri herkesin bildiği Amelie diğeri de Nesli Çölgeçen'in Denizden Gelen filmi hani sokaklarda görürüz saat,parfüm vs satan siyahi adamlar vardır yanından gelip geçeriz bu biraz onların hikayesi.Her film farkındalık yaratıyor bilmediğin bir dünyanın kapılarını aralıyor ya bayılıyorum o hisse.Bir de filmde oynayan küçük çocuk yerim seni,ye-rim!!!29.İstanbul Film Festival 'de gösterilmiş bu film bence oldukça başarılı.
Bugünlere kısa bir not düşmek istedim fırsat bulmuşken.Sevgiler...

2 yorum:

  1. Önce iyi bayramlar;)sonra Allah kavuştursun:)
    Amelie filmini çok sevmiştim çok!diğer filmi biliyordum ama izleme fırsatım olmamıştı , senin önerinden sonra mutlaka izleyeceğim...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok merci Natalicim:)
    Amelie'yi seversin tabi o da senin gibi güzel ayrıntılar peşinde ve mutluluğu buluyor.Diğer filmi de büyük beklentilerle izleme ama izle:)Bu arada resimle ilgili yazılarını takip ediyorum ama sanatın o dalında o kadar yetersizim ki yorum bile yazmaya elim gitmiyor sadece imreniyorum:)Kocaman Sevgiler...

    YanıtlaSil