20 Temmuz 2011

İki günde iki film

İzlediğim filmleri üstünden zaman geçince unutabiliyorum o yüzden son izlediğim iki filme dair birkaç küçük not düşmek isterim.İlki Desperado idi.Filminden önce müziğini bilirdim çok da beğenirdim izlemekse bugünlere kısmetmiş.Antonio Banderas ve Salma Hayek başroldeler.El Mariachi sevgilisinin intikamını almak için Bucho yu bulup öldürmek istemekte ve tüm bunlar olurken de kan gövdeyi tüm film boyunca götürmekte.
Bir de bu aslında bir üçlemenin ikinci filmiymiş.İlki 'El Mariachi,ikincisi 'Desperado' ve üçüncüsü 'Bir zamanlar Meksika'da'.Film kendini izletiyor çok akıcı,oyuncular süper ama adını koyamadığım bir yavanlık var filmde ya da ben bu tarzı çok sevmediğimden bilemiyorum.





Gelelim bugün izlediğim ikinci filmimize "My life without me".Bu filmin konusu çok klasik,ölmek üzere olan bir anne ölmeden önce yapmak istediklerini belirliyor ve uygulamaya koyuyor.Filmin beğendiğim yanları kadın kahramanın içsel konuşmaları ve kızları için kendi sesiyle doldurduğu doğum günü kasetleri.Oyunculuklar çok iyi gelmedi bana sanki herkes çok donuktu.Bu filmden bir kitap öğrendim.George Eliot'ın Middlemarch kitabı.İngiltere'nin içlerinde hayal ürünü olan bir kasaba ismiymiş Middlemarch.Baya övgü toplayan bir kitapmış.İdefix'ten baktım tükenmiş duruyor.Şimdilik bu kadar sevgilerimle efendim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder