19 Aralık 2011

Ilık bir aralık günü


Bugünden başlayarak geriye gideceğim.Bugün en sevdiğim günlerden biri çünkü izin günüm.Sendrom mendrom olmuyor dolayısıyla.Oyalana oyalana hazırlandım.Ve öğleden sonra Berrak'ımla buluştuk.Yemek yedik gezdik dolandık.Kadıköy'de gezmeyeli epey zaman olmuş.Berrak'ı oradan oraya sürükledim.Bana çok güzel bir hediye hazırlamış.Öncelikle onu söyleyeyim özel insandan özel hareketler.

Sonra bir sürü kitapçı gezdik kendime hediye aldım kırmızı bir ajanda hediye paketi yaptım yeni yılda açacağım.Anneme de ajanda aldım Melek Ajandası.Dostlara bir kaç hediye derken poşetler doldu taştı.Lenslerde kampanya varmış bir senelik de lens aldım.Yanlış olmasın numaralı lens miyopum da.Bu da başka bir dosta alınan hediye:)Ben ne alırım ya kitap ya defter:)




Sonra Alkım'ın üstündeki Balzac Kafe'de oturduk.Oradan kalktık benim hiç gitmediğim hep dinlediğim Baylan'a Berrak'ın teklifiydi hemen üstüne atladım bu fikrin.Çok beğendim ortamı o nostaljik havayı.Diyetteyim bir haftadır diyetisyene gitmiştim geçen hafta bugün.Ama dedim ilk kez Baylan!a geliyorum.Berrak da dedi ki : " Bir tane elmalı turta söyleyelim paylaşalım." tabi ki şahane bir fikirdi.Ve haftanın en tatlı günahına girdim:)İyi ki de girdim hiç pişman değilim.Saçma sapan birşey için bozmadığımı düşündüğüm için içim rahattı.Elmalı turta öyle bir geldi ki ba-yıl-dım!





Özetle şahane bir gün geçirdik!

Bu arada cumartesi günü Devlet Tiyatrosunda oynayan Birdy adlı oyuna gittik dershaneden arkadaşlarla.Tamamen rastgele seçtik oyunu cumartesi akşamı bir oyuna yer bulmanın heyecanıyla.Ben beğendim oyunu ama en çok da oyunculukları beğendim.İki çok yakın arkadaşın hikayesini anlatıyor.İki planda işleniyor oyun biri bu dostların geçmişini oynayan gençler dekorun üst kısmında.Diğeri ise Vietnam Savaşından sonra biri bedenen yaralı biri psikoloji yaralı olan hallerini oynayan oyucular.Birdy adından da belli olduğu gibi kendini kuşlarla özdeşleştiren biri.Arkadaşı Alphonso ise onu yüreklendirip konuşturmaya çalışan çavuş arkadaşı.Savaşın insan üzerindeki etkilerini anlatıyor.Dediğim gibi oyunculuk çok iyiydi.Bu aslında bir kitapmış hatta filmi de varmış.Hiçbirinden haberim yoktu.Ben iyi ki izlemişim diyorum.
Post uzadıkça uzadı daha filmi yazacaktım ama yarın iş günü hazırlık yapmalıyım.Benden bu kadar sevgiler...


4 yorum:

  1. Dolu dolu bir gün, çok keyifli geçmiş sanırım:)
    Kendine hediye alıp paketletmen ve yılbaşında açman ne hoş:))
    Filmi yazmanı bekliyorum ve daha sık yazmanı;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Her zaman yazmak konusunda beni yüreklendirdiğin için sana çok teşekkür ederim Natalicim:)
    Filme gelince üstüne söylenebilecek çok şey yok maalesef.Solcuların hayatından alınmış bir kesit sadece filmden çıkınca benle beraber hiç bir şey gelmedi ne yazık ki tavsiye etmiyorum:(

    YanıtlaSil
  3. Gamse'de bana Melekler aandası almıştı...Bir heves bir heves yazdım dileklerimi...

    Diyetteyim bir süre Baylan'ın semtine bile uğramamam gerek:)

    Mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  4. Ee anneler melek olduğuna göre en uygun hediye:)İnş tüm dilekleriniz gerçek olur yeni yılda...

    YanıtlaSil