15 Şubat 2024

İç dökme

 Annemin hastalık süreci ve ölümü hakkında düşünmemeye çalışıyorum o günlerden beri. Çünkü baş edemiyorum. O yüzden yok sayıyorum. Ama sanırım artık birazını anlatıp anlatıp atmak istiyorum kafamdan ve yüreğimden zehiri. 

Beynindeki tümör alındıktan sonra kemoterapi sürecinde kan değerleri düşük olduğu için hastane yatışı verilmişti. Ve ailece sırayla yanında kalıyorduk. O günlerden birinde ailede sonradan görmüşlüğü ile bilinen bir çift akraba annemi ziyarete gelmişlerdi. Ve ziyaretleri boyunca erkek olan kendisinin de başının zaman zaman çok ağrıdığını, annemin başının ne kadar sıklıkta ağrıdığını, hastalığını nasıl anladığını sorarak bu ziyareti kendi korkularını hafifletmek için kullanmıştı. O kadar nefret etmiş onları oradan o kadar çok kovmak istemiştim ki… Ki sonrasında kadın olanı daha da nefretlik bir olay yapmıştı ki onu anlatmaya hala hazır değilim. Şimdilik adamı def edelim kafamızdan…

4 yorum:

  1. Kuzum, sana öyle kocaman sarılıyorum ki. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin buradaki varlığını bilmek öyle güzel ki...

      Sil
  2. başınız sağolsun. hoşgeldiniz. Hülya

    YanıtlaSil