26 Temmuz 2012

ve Nagoya!

Yeşilköy havalimanında Osaka'ya gideceğim uçağın gelişini bekliyorum.Sevgilime kavuşmak için. Ailemi geride bırakırken çok hüzünlendim.Ayrılıklara kinlendim bir kez daha.Tek tesellim beni orada heyecanla bekleyen sevgilim.Tek başına mc donaldstan hamburger alamayan ben şimdi dünyanın öbür ucuna uçuyorum..

Şimdi de uçağın içindeyim daha kalkmadı.Umarım yanımdaki kadın gelmez.Uçaklarda böyle bir ihtimal var mıdır derken bir kadın yaklaşıyor.Ohh no diyorum!

Kadın değil.Yanıma bir erkek geldi.Check -in yapan kadın kadın inş yanınıza yakışıklı bir erkek oturur demişti.Ama ben nişanlımı görmeye gidiyorum dedim gülerek:)E. da horozlanarak ben de görümcesiyim dedi  :)))Kadın mahcup oldu ama epey güldük:))  O zaman bi bakayım umarım kadındır dedi yanınızdaki çok merak ettim dedi ve yanıma kadın oturacağını söyledi.Ama yanıldı.Genç bir çocuk oturdu ilerleyen saatlerde bana abla diye hitap eden:)Saat kaç bilmiyorum herhalde uçağın kalkmasına 10 dakika falan var...

11 saatlik yolculuk bitmek üzere inişe geçiyoruz.Sevgilime kavuşacağım YUPPİ!!!

Yolculuk bitti 2 saat pasaport kontrolünde bekledim.Pasaporttan geçerken hiç problem yaşamadım.Valizimi açtılar ama.Ben içeride beklerken Bay G. dışarıda delirmiş tabi
Kapıdan çıktığımda ilk sevgilimi gördüm.Müthiş duygulu bir andı...

(not defterimden direk aktardım)

6 yorum:

  1. Gözün aydın canım, ne de güzel anlatmışsın an be an:)
    Bu yazdıkların sana çok güzel anılar olarak kalsın inşallah!devamını da bekliyoruz:))
    Öptüm seni, nişanlına da çok selam!

    YanıtlaSil
  2. süperr güzel Nagoya günleri diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Hepinize güzel dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel, tatilin de güzel geçsin canım ...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim,sevgiler:)

    YanıtlaSil