24 Temmuz 2012

Canımdan çok sevdiğim kardeşime:)

Biri var ki hayatımda ben dünyaya geldikten 4 sene sonra peşimden gelmiş anlatması çok güç şimdi insan istiyor ki duygulu bir yazı yazsın kardeşim şöyledir böyledir desin.Yok diyemem biz öyle süper anlaşan kız kardeşlerden değiliz ki.Biz naparız  işten eve gelir naber kardeş deriz iyidir deriz çekiliriz köşemize.Bol bol kıyafet kavgası ederiz ki dillere destan.Ama gel gör ki yaz gelsin kardeş halamın yanına yazlığa gitmek için yola çıkmaya hazırlansın.İşte o günü bizi alır bir hüzün...O sevgi anlatılmaz o koca kız sanki korumasız dünyanın tüm kötülüklerine karşı yalnız küçükken bile içimden dua ederdim allahım lütfen çok akıllı olsun kardeşim çok dayanıklı olsun kimse onu ezip üzemesin...O benim meleğim...Herşeyimizi hatta doğum günlerimizi bile paylaştığımız can yoldaşım .İnsanın böyle güzel böyle naif ve bir o kadar da güçlü bir kardeşinin olması herkese nasip olmaz bu güzelliğin ablası olduğum için çok şanslıyım.Dünyanın neresinde olursak olalım asla kaybetmeyeceğim öbür yarım seni çok seviyorummmm!!!

6 yorum:

  1. Bir kızın kız kardeşinin olması bence bir armağan. Kardeşine nice mutlu yıllar canım. Hep birlikte olun, mutlu kalın:)
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  2. nice sağlıklı mutlu yılları olsun, yeni yaşı çook keyifli olsun

    YanıtlaSil
  3. Ne mutlu kı bır kızkardesın var. Bunu eksıklıgını gun gectıkce daha da hıssedıyorum.
    Insallah nıce yaslar eskırsınız bırlıkte, dogum gunu kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  4. Tüm güzel dilekler için teşekkürler,sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Kardeşinin seninle, senin de onunla birlikte geçireceğiniz nice güzel yaşlarınız olsun, yüzünüz hep gülsün:))
    foto da çok tatlı:)
    Ayrıca yazıya da bittim:))

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler Natalicim,yazıyı beğenmene de ayrıca sevindim:)

    YanıtlaSil