03 Mayıs 2011

Düzgün birşeyler yazayım diye erteleyip durdum ama biryandan da vakit geçince dedim kısa da olsa not düşeyim geçen günlere.Bir kere önce bahsettiğim paskalya yumurtalarım ve çikolatalarım bunlar Bay G. gelip babamlara kendi elleriyle takdim etti.Çok güzel bir paketi vardı ama sabırsızlıkla açtığım için o halinin fotosunu çekemedim.Sevgilime ve annesine çok teşekkürler:)

Buarada geçen hafta yapamadığımız kahvaltıyı bu hafta gerçekleştirdik:)Giderken kurabiye yapıp götürecektim hatta tarifini de buraya yazacaktım bir kere yapmıştım çünkü çok beğenmişlerdi.Ama anlaşıldığı üzere bu sefer hüsranla sonuçlandı kurabiye pişti tabağa koydum tam götüreceğim anne bi tadına bakar mısın dedim annem attı ağzına yiyor fakat yorum gelmiyor işte o an bişeylerin ters gittiğini anladım:)Normalde şöyle birşey olacakı.Kurabiyelerin resmini şu adresten aldım.Bu alıntılar çalıntılar nasıl oluyor prosedür nasıl hiç bilmiyorum o yüzden aldığım adresi yazayım da bişey olmasın:))(http://tatli-tarifleri.blogcu.com)
Bir de dostlar Kadıköy Haldun Taner Sahnesin'de Aziz Nesin'in "Toros Canavarı"nı izledim ve ne kadar güldüm anlatamam.Konuyu tahmin etmek çok basit ama durum komedisi bile olabilir.Yani ev halkının halinde tavrında kendinizi ailenizi o kadar buluyorsunuz ki bir nevi kendinize gülüyorsunuz.Başrolünde Şevket Avşar oynuyor.Hani hatırlar mısınız bilmem Kaygısızlar diye bir dizi vardı.Ordaki "Eleman" tabi ne kadar büyümüş hali.(Yaşlanmış değil.)Ama favorim Binnur Şerbetçioğlu mükemmel bir oyuncu.Yalnız Yılmaz Erdoğan'ın karakolda geçen bir oyunu vardı konu neredeyse aynıydı?Bir de tiyatronun girişine çok güzel bir Aziz Nesin kuklası koymuşlar bayıldım.




Kocaman öpücüklerimle....

2 yorum:

  1. Yumurtalar , çikolatalar çok güzel görünüyor...
    Ne güzel faaliyet yapmışsınız ,tiyatro güzelmiş.
    Tiyatrodaki kukla benim de çok hoşuma gitti.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çikolatalardan eser kalmadı tabi:)çok sağol:)

    YanıtlaSil