07 Nisan 2011

ilk yazım

Yeni keşfettiğim blog dünyasına ben de katılmak istedim.Birileri okusundan ziyade görsellerle zenginleştireceğim bir günlük tutmak amacım.O yüzden damdan düşer gibi bugün neler yaptığımı anlatmakla işe başlıyorum.
Bugün sevgilimle birlikte olmaya başlayışımızın 7.yıl dönümüydü.
Sabah Beyoğlu'nda buluştuk.Kaç zamandır açık büfe kahvaltı yapmak istiyorduk.Bunun için Mek Med diye bir mekana girdik.Her şey oldukça keyifliydi.Sınırsız çay içtik ve 10tl ödedik.Tavsiye ederim.Sahipleri de sanırım Konak Kebap'ın sahipleri oradaki adamlar vardı çünkü etrafta.
Sonra yürüyerek Karaköy ordan Tahtakale ye geçtik Eminönü'nü gezdik.Gratiste 8-9 Tl olan saç fırçasını 3 Tl ye almış olmanın mutluluğunu yaşadım.Sonra kendime mavi renk bir yoga matı aldım.Ve ordan tekrar Taksim'e geçtik.Geçtğimiz haftalarda sivilce problemimden dolayı cildiyeye gitmiştim verdiği ilaçları almak için eczaneye girdim ama cilt analizi yapıyoruz falan filan ayağına çıktığımda kendimi farklı ürünlerle buldum Roc PURIF-AC temizleyici ve nemlendirici.Bakalım iyi gelecek mi.Starbucks da yorgunluk kahvelerimizi içtikten sonra festival filmi için şansımızı deneyelim dedik.19.00 da Fitaş 4 de "Another Year" isimli film vardı ve tüm biletler tükenmişti.Ama son anda gelmeyenlerin biletlerini satıyorlar biz de şanslıydık ve bu şekilde içeri girebildik.Filmde çok güzeldi.Umarım biz de  yaşlandığımızda Tom ve Garry gibi huzurlu ve mutlu bir çift  olabiliriz diyerek ilk yazımı burada bitiriyorum.

3 yorum:

  1. Haydi, yorum siftahınız benden olsun:) Bloğunuz hayırlı, ilişkiniz uzun ömürlü olsun:))

    YanıtlaSil
  2. Bloğunuz hayırlı olsun...Yeni yazılarınızı bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  3. Şu anda çok mutlu oldum:)Yazmaktan vazgeçmiştim ama ikiniz de çok sevindirdiniz beni teşekkürler:)

    YanıtlaSil