20 Nisan 2011

Festival bitti ve şimdi dvd den film izlemeye dönmek gerçekten kasıyor.Festivalin bir dökümünü yapmak istiyorum izninizle malum bu benim günlüğüm ve ben bunu yıllar sonra da okuyacağım ya:)Önce şunu söyleyeyim bu sene filmlerin çoğunu Rexx te izledik fena da olmadı.Afm Fitaş 4.salondan daha iyi olduğunu düşünüyorum en azından salon eğimi yeteri kadar var.Gelelim ilk filmimize "Güneş yanığı 2" tabi ki de bu filmi ben seçmemiştim sevgilimin tercihiydi çünkü ben savaş filmi falan sevmem kaldı ki filmin birincisini de izlememişim!O yüzden bu filme girmeden önce barlar sokağındaki İsis de oturup G.'den (her seferinde aşk böceği gibi sevgilim demek istemiyorum.)2.Dünya savaşının genel bir özetini dinledim.Allahtan çok zamanımız yoktu bu arada:))Filme az kaldı diyerek kalktık.Film Rusya yapımı her yer karla kaplı savaşılıyor ve baş karakter Kotov'un ve ondan ayrı onu arayan kızının hikayesini anlatıyor.Dediğim gibi bu filmi derinlemesine analiz edecek değilim sebebi yukarıda belli.Filmin sonunda bunun birinci bölümün sonu olduğu yazdı ki bu sanırım kötü birşey çünkü ilk film 1994 yılında çekilmiş bu film de 2010 yapımı artık 2.bölüm ne zaman gelir kim bilir?

 Blog yazmak sandığım kadar kolay bir iş değilmiş şu üç satır yazıyı yazmak bile zorluyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder