15 Şubat 2013

DEFTERLERİM

Gezip gördüğüm yerleri taze taze yazmazsam hem unutuyorum hem üşeniyorum.Buna bir de blog yazmadığım zaman diliminde edindiğim defterler tutma alışkanlığım sebep oldu sanırım.
Çok güzel defterlerim oldu.Bunlardan bir tanesi sevgili Baykuş Gözüyle 'nin hediye ettiği defter ki ona izlediğim filmlerin konularını oyuncularını ve yönetmeninin filmografisini yazıyorum.Daha çok az doldu ama yavaş yavaş ilerleme gösteriyorum.İlk sayfasını da boş bıraktım.Tifanny de kahvaltı yı izleyince yazmak için.

İkinci defterim canım dostum Nilu'nun ben buraya gelmeden bana hazırladığı kırtasiye çeyizimden bir parça:) Ona da gezilerimi yazıyorum,biletleri,reklamları,faturaları kısaca gördüğüm yerleri hatırlatacak ne varsa.






























Yine Nilu'nun hediyesi olan ya da daha doğru bir söyleyişle hediye ettirilmiş olan bir defter:)
Çünkü ne zaman ona gitsem bu defteri elime alır ya bu defter çok güzel ya sen bunu nerden almıştın gibi cümlelerle onu taciz ettim:))Ve beni uzaklara göndericek olmanın da etkisiyle bu defterin sahibesi oldum:)))Ve onu "en değerli anlar" defteri yapıp ilk maddesine de bu defteri Nilü den aldığım an diye yazdım:)

Bu arada bu bildiğin defterler yazısı oldu Baykuşumun vardı böyle bir yazısı,çok güzeldi.Madem başladım devam ediyorum o halde.

Bir başka defter de bu beyaz defter.Bunu Beşiktaş Kabalcı dan almıştım.Pakette olmadığı için biraz kirliydi çok az bi indirim koparmıştım:)Bunu da 2013 günlüğü yaparım demiştim ama aman aman da yazmadım maalesef.

Bunu da dergi vermişti internetten,kitaplardan oradan buradan duyduğum kavramları,olayları kısaca not aldığım benim mini ansiklopedim:)

Bunu da 6 Ocak ta buraya gelirken ağlak gözlerle kapanmak üzere olan D&R dan uçakta kafamı dağıtsın diye aldığım Ekin Atalar ın kitabı ve sanırım Elele dergisinin hediyesiydi.Bu ajandaya kısaca o gün ne yaptığımı yazıyorum.Geçen sene de cnbc e dergisinin verdiği ama bana yine Nilünun aldığı-farkediyorum ki baya nemalanmışım nilu den- ajandayı bu şekilde kullanmıştım doldukça çok güzel oluyor:)

Ve son olarak buradaki harcamalarımızı yazdığımız hesap defterimiz bunu da ben tutuyorum:)

Bu da böyle bir defter yazısı oldu böylelikle ilerde kaybolurlarsa anısı kalır hiç değilse

Not : Bu yazıyı dün 14 şubat öğleni yazmıştım dün akşam sevgiliden tam üç tane defter hediyesi geldi:) Çağırdım galiba bu yazıyı yazarak:)Bakalım onlar nelerle dolucak.Sevgiler efendim:)















8 yorum:

  1. Defterleri yaşanmışlıklarla beraber güzelleşmesi için hediye etmiştim dostuma:))O pembe deftere hep mutluluklar yazılır umarım.Ve umarım o defterin sahibi hep güzelliklerle yaşlanır.Lakin üsküdardaki o küçük evde yokluğu çoktan yer etti:(

    YanıtlaSil
  2. hep güzel anılar kaydedilsin.

    Keyifle

    YanıtlaSil
  3. Yerazım senin defterlerin de benimkilerden aşağı kalmamış yani:)))
    Hepsini güzellikle kullan, gelecekte okuduğundan hep güzel şeyler hatırla...Seni seven ve özleyen baykuşun;)

    YanıtlaSil
  4. Bu aralar kimi güzelliklerden uzağım ama bolca geçmişi düşünüp iyi ki bunu yapmışız,iyi ki gezip tozmuşuz diyorum.İnan ki o küçük evi o kadar özlüyorum ki ...

    Umarım öyle olur gamsegamsenin tatlı annesi:))

    Baykuşum şimdi oralarda olsam hadi bir kahve içelim desem ne güzel olurdu değil mi...sımsıcak sohbetler etsek artık bolca yazarak ve snin yazdıklarını okuyarak uzakları yakın kılıcaz

    YanıtlaSil
  5. defter tutmayı bende çok sevıyorum. ama bazen zaman oyle hızlı akıp gıdıyor kı, yazmayı unutuyorum.

    YanıtlaSil
  6. Zamanın hızlı akması da çok güzel bence yapılacak çok şeyin olduğunun göstergesi arada kendini dinlerken yazmak da ayrı keyiftir herhalde.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel defterlerin.
    Ben de çokca alıyorum ama yazmaya bir türlü fırsat olmuyor, bazen bunu yazayım dıyorum, araya bırseyler gırıyor ve bır bakmısım ne yazacagımı unutmusum:(

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim:)
    Aslında ihmal etmemek lazım sonradan okuması çok büyük keyif oluyor ama sorumluluklar çok olunca ertelenmesi de normal tabi...

    YanıtlaSil